被圍毆的社會議題

[大部分]香港人視政治&社會議題的方法
1.關我_事
2.圍威喂抽水
3.派OR攞「定心丸」就當做左野

今日想講吓第二同三類人
近排社會笠笠亂,我又觀察倒一D港人嘅舉動
近排D政黨又好市民又好,都比我一種感覺
抽水味特濃
D政黨同市民見到D政治/社會人物好似追星咁:
近排興王維基
D政黨同市民就:「王維基,我撐你。」
咁劉進圖同李慧玲?
只要冇乜出聲,好快就被打入冷宮
「香港人係好善忘嘅」
過多幾個月,「新聞自由」又咪被人叮走
因為D政黨抽夠水
劉進圖同李慧玲?
「香港人係好善忘嘅」......
所以紅鴿黨好聰明,只要用D而家潮流興嘅政治&社會議題抽吓水
對佢地出賣港人嘅事隻字不提,選票自然到手,達到目的。
點解會咁?
皆因飯民一路走來始終如一,用左三十年嘅圍威喂式抽水所造成。

飯民亦睇中港人咁「特別」嘅性格
得閒就搞吓遊行、籌款、派吓「有象徵性」嘅產品
令港人好似食左粒定心丸咁,以為好得好安全
好似今日學校有人派藍絲帶
我當然支持啦,『捍衛新聞自由』喎
下一個問題係...咁又點
派完之後乜都唔做又有乜野意義
即使條藍絲帶真係好有意義
又咪淪為抽水工具,令人自我感覺良好
抽哂水之後個議題又咪用完即棄
所以我咪同友人講左三個GAG
「恭喜你獲得『藍絲帶』飾品一條,裝備後獲得『捍衛新聞自由』稱號一個」
「喂!幾時派埋橙色、紫色、綠色.....呀,我未齊哂七色呀!」
「成功爭取在校園內配戴飾品合法化」
「[紅鴿黨MODE]戴左藍絲帶係捍衛新聞自由嘅一大步
大家已經係捍衛新聞自由嘅勇士
雖然長路漫漫,但有你地支持已經係對我地嘅鼓勵
所以要俾D掌聲自己(同埋要捐錢)」

所以在此奉勸飯民一句話:
「留名跟進是常識吧!」
Share on Google Plus

About Unknown

作者介紹請點上方工具欄「網誌資訊」下「作者」一項
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 意見 :

發佈留言