千多年累積的中華文化 毀於 六十年無賴的共匪政府 之手

今日想通識堂講中國文物保育,當中有條片關於北京老胡同,令我好有感觸。

先姑勿論嗰D乜野拆古跡會影響下一代呀、又話影響文化等等嘅陳腔濫調。我最想講嘅係如何藉住ED被踐踏和毀壞嘅中國文化同共匪政府嘅關係。

當年毛狗搞文革,話「破四舊、立四新」,但執行上只看到破四舊。話想破除舊思想、舊文化、舊風俗、舊習慣,但換來的只係一場對中國文化的浩劫。有好多文物、古時的宮室、名人墳墓、寺廟、甚至祠堂......無一倖免。本來破四舊、立四新E個觀念都OK嘅。但班共匪破壞嘅可惜只係物質,而真正需要破壞的卻人民守舊的腦袋。我眼中嘅文革,只係不斷破壞中國文化同歷史嘅一場災難。埋沒下一代研習中國文化同歷史嘅機會。

咁你話過左文革咁耐,而家仲有冇破壞文物?我話你知,絕對有。不過性質唔同咗,變左做發展經濟。為左起高樓大廈,不惜犧牲城巿中舊有嘅樓房,就連極具歷史價值的北京老胡同亦難逃厄運。北京作為國際大城市,幅幅地都咁貴,北京老胡同又點可以生存倒呀。加上共匪官商勾結、貪污問題嚴重。ED文物真係買少見少....

咁搞法北京同其他國際大城市冇分別,漸漸喪失其獨特性。長此下去,共匪只會整死中國。通識科教一個地方嘅生活素質高係要由政治、經濟、社會、文化、環境五方面所組成,以共匪政府管治下的中國而言,政治十分黑暗,官商勾結、貪污舞弊樣樣齊。社會方面黑心食品殘害人民、百姓怨聲載道,卻招共匪監控,喪失人權;文化就早在文革中消逝,剩下洗腦的共產主義思想文化;
環境方面,中國主力發展工業,令空氣、水源等自然生態環境破壞。惟獨經濟叫做發展蓬勃。而家嘅中國,在我眼中只是一名穿上一身華美服飾,有好多錢,但係,粗口爛舌,崇尙暴力的斯文敗類和偽君子。
Share on Google Plus

About Unknown

作者介紹請點上方工具欄「網誌資訊」下「作者」一項
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 意見 :

發佈留言