你甘願做港豬嗎?---七一前奏曲

港豬?乜嚟架?做乜咁話我?我乜都唔知架

新界東北?
我唔理,我都唔係住嗰度。
立法會?
我唔理,我都唔知佢地嘈乜。
乜野公民提名普選特首?
我唔理,我不嬲都冇票投選特首。
白皮書?
我唔理,我都冇時間睇書,我每秒鐘幾廿萬上落架!
六四?
我唔理,乜唔係話冇死過人咩?
巴士港鐡加價?
我唔理,通脹呀嘛,人地都要搵架。
佔中?
我唔理,犯法嘅野我唔做個播。
廿三條?
我唔理,反正我唔會鬧政府。

咁有乜你知架?

有,我知到聽晚有韓星睇、聽日有假放、可以去吓Shopping、煲吓劇、睇吓雜誌、留守屋企打機、補眠,總知聽日放假,講完。

唔知睇完之後有乜感覺,你身邊或者你自己係唔係呢D人?

可能呢D野對自己冇野,但針唔吉到肉唔知痛,到時後悔莫及。

聽日七一,叫大家遊行就梗,但我希望大家用心去行,唔好為行而行。希望大家踏出嘅一步係有意義,唔係繼續令七一遊行成為公式化嘅步行活動。

Ps:筆者將於明天參與普羅政治學苑位於鵝頸橋的街站工作。
Share on Google Plus

About Unknown

作者介紹請點上方工具欄「網誌資訊」下「作者」一項
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 意見 :

發佈留言