公大政政Ocamp後感

[本篇用口語撰寫,不喜勿插]
2015年8月10日,筆者以16分成績,「負碌」地實現入讀香港公開大學政政(政治及公共行政)系嘅願望。

2015年8月24日,我去了一連三日嘅政政ODAY+OCAMP

這三日一夜,我成為「大白沙」的一員

筆者係一個慢熱嘅人,好難去適應一個新嘅環境。雖然OCAMP俾咗一個機會去認識同接觸,但我未有盡興咁玩,最後更大包尾,我真係好對唔住大家。

也許好似組spy阿華師兄講:「我地要走出我地自己嘅comfort zone。」

凌晨三時玩「一生人一次」都係教曉我跳出框框(雖然我因為眼訓而特登做錯補補眠)

係,我唔再係中學生,作為大學生,係時候要思考自己做緊乜,人生係何物。

OCAMP就係第一道門去引導我去諗呢樣嘢。

以前覺得玩呢D Camp Game好無聊,但今次同一班由陌生變到有好多偈傾嘅同伴一齊玩,令我對自己、對交友、對前途都有好大嘅反思。

City Hunt:令我地更有默契,以前會覺得問D低能問題(問人知唔知OU HALL喺邊......)、喺街唱歌做怪動作好Kai好柒。而家終於明白身邊好多嘢係快樂嘅根源。

.
第一印象:起碼俾到自己知 Who am I,雖然結論都係好摺嘅人。

Disco Night&水戰:俾到自己放鬆嘅時刻,至少未試過咁放。

也許,我一步步走出緊自己嘅Comfort Zone,只係我行得比人慢。

組員皮蛋講得好:「KW平時少嘢講,但係撻著咗副偈就好好傾。」

希望呢四年,可以俾我搵番最真實嘅自己,突破自己嘅Comfort Zone。

政政ocamp學倒嘅嘢,並非能用單單$288衡量。我肯定呢個ocamp唔單止係全場最平,仲係全場最有啓發嘅ocamp

當然唔可以忽略嘅係我嘅組員。

每次我都話自己不善表達,我真係用手寫會順D,學Joey爸話齋:靈感一到真係無法擋,攰到就死都想打埋呢篇千字文先。

唔知組員們睇咗我喺龜背紙嘅字未?

呢組組員,將會係最影響我呢四年嘅人。我地一齊讀同系,之後都會一齊合作、一齊經歷好多大學生活。雖然大家都比較慢熱,但我相信我地又好快變得好熟。

煽情嘅嘢唔多寫,我只係想喺最後想再一次感謝:

成日幫我地頂鑊同請食嘢嘅 組爸Joey
好Warm好照顧我地嘅 組媽Cindy
好積極又好啓發我地諗嘢嘅 組spy阿華師兄
同樣鐘意Kpop嘅 組OC盈宇
好搞笑好識搞氣氛嘅 皮蛋
一齊玩PAD又一鳴驚人嘅 阿浚
同我一樣外冷內熱嘅 Daniel
同我傾好多偈嘅 Jessica
好高嘅V.I.P. Anna
好熱血組新Soc嘅 馬尾
扮Rapper好型嘅 Candy

Share on Google Plus

About Unknown

作者介紹請點上方工具欄「網誌資訊」下「作者」一項
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 意見 :

發佈留言